menu

Մեր մասին

2017 թվականին հիմնադրված «Զարթնիր»-ը եզակի կազմակերպություն է, որի նպատակն է ընթերցասեր սերունդ ձևավորել հայ դպրոցականների շրջանում: 10-20 տարի անց նրանք կկազմեն Հայաստանի բնակչության հիմնական մասը և ունակ կլինեն կիրառելու իրենց լայն աշխարհայացքն ու հմտությունները մեր երկիրը զարգացնելու գործում:

«Զարթնիր»-ի հիմքում ընկած է ապագայում բարեկեցիկ երկիր ստեղծելու գաղափարը: Այդ նպատակին հասնելու համար մեզ այսօր անհրաժեշտ է ամուր հիմք, այսինքն՝ երիտասարդություն, որը հակված է կարդալուն ու վերլուծելուն և ձգտում է ինքնազարգացման:

Գյուղական և սահմանամերձ շրջանների դպրոցները վատ պայմաններում են գտնվում. գրեթե չկան դպրոցական գրադարաններ, իսկ առկա գրադարանները գրքերի պակաս ունեն կամ էլ համալրված են հին գրքերով, որոնք գայթակղիչ չեն և չեն խթանում աշակերտների սերը դեպի ընթերցանություն:

Վատ պայմաններից բացի, ուսուցիչները հիմնականում աշակերտներին չեն ներգրավում քննարկումներին, կարծիքների արտահայտմանը և բանավեճին: Արդյունքում աշակերտները գրեթե չեն կարդում և ամաչում են կարծիք արտահայտել:

Մենք աշակերտներին տրամադրում ենք աշխարհում հայտնի գեղարվեստական գրականություն, որի ընթերցանությունը կարևոր է նրանց տարիքում։ Այնուհետև դասերը դարձնում ենք ինտերակտիվ և խրախուսում ենք աշակերտներին արտահայտել իրենց կարծիքը:
Ավելին, մենք կազմակերպում ենք դպրոցական էքսկուրսիաներ, այդ թվում այցելություն թանգարաններ, պատկերասրահներ, թատրոններ, ինչը ևս մեկ անգամ նպաստում է աշակերտներին ավելի լավ ճանաչել իրենց շրջապատող աշխարհը:

Մեր ծրագրը առաջնորդվում է «համօգտագործման տնտեսություն»սկզբունքով , որը թույլ է տալիս առավելագույնի հասցնել ծախսած գումարի դիմաց գիրքը ընթերցած աշակերտների քանակը: «Զարթնիր»-ը գիրք չի գնում յուրաքանչյուր աշակերտի համար։ Մենք 1–1,5 ամսվա կտրվածքով գրքեր ենք տրամադրում համագործակցող դպրոցներից յուրաքանչյուրին դրանք աշակերտներին տրամադրելու նպատակով, իսկ այնուհետև դպրոցները փոխանակում են գրքերը։

Մենք ուզում ենք հիշեցնել ոչ միայն դպրոցականներին, այլև երիտասարդներին և մեծահասակներին, որ հոգեկան առողջությունն ու երկար, բարեկեցիկ կյանքը պահպանելու համար անընդհատ պետք է զարգանալ: Դրան հասնելու համար մինչ այժմ հայտնի լավագույն միջոցը պարզապես անընդհատ կարդալն է: Համամարդկային ողջ ժառանգությունն ու գիտելիքները պահպանվում են գրքերում, և, ընդունելով դա, մենք հարստացնում և զարգացնում ենք մեր միտքը: Ընթերցանության առավելությունների մասին լրացուցիչ (գիտական հոդվածներով հիմնավորված) տեղեկությունների համար խնդրում ենք այցելել «Ինչո՞ւ կարդալ» բաժինը:

Առաքելություն, Նպատակներ և Արժեքներ

Առաքելություն

Վերակենդանացնել ընթերցող Հայաստանը, որն ապագայում կհանգեցնի երկրի տնտեսական և սոցիալական բարեկեցությանը:

Տեսլական

Բոլոր սերունդներին ներգրավել ընթերցանության և դրան առնչվող գործունեության մեջ` նպատակ ունենալով նպաստել Հայաստանում մարդկային կապիտալի զարգացմանը:

Նպատակներ

  • Ընթերցողներին սովորեցնել ընկալել գրքի իմաստը.
  • Ընթերցանության հանդեպ սերը կորցրած անձանց շրջանում կրկին հետաքրքրություն առաջացնել գրքի նկատմամբ.
  • Կարդալու ցանկություն առաջացնել չկարդացող անձանց շրջանում:

Արժեքներ

  • Հայ երիտասարդ սերնդին զարգացման հնարավորություններ ընձեռելու անշահախնդիր ցանկություն.
  • Հանդուրժողականություն, խոսքի ազատություն և քննադատական ու ստեղծագործ մտածելակերպի տարածման ցանկություն
  • Համոզմունք, որ մենք կարող ենք փոխել Հայաստանի ապագան:

Մեր արդյունքները

Ազդեցությունը ակադեմիական կրթության վրա

Դուք նկատե՞լ եք "Զարթնիր" հաճախող երեխաների շրջանում ակադեմիական առաջադիմության դրական փոփոխություն

"Զարթնիր"-ի ծրագիրն ազդե՞լ է դպրոցում ձեր ուսումնական առաջընթացի վրա:

Հիմնական Հմտությունների զարգացում

Նկատել ե՞ք ուսանողի հիմնական հմտությունների փոփոխություն, այսինքն `գրագիտության մակարդակ, բանավոր և գրելու հմտություններ

Ըստ ուսուցիչների պատասխանների

"Զարթնիր" -ը երջանկության գրավական։

Որքա՞ն երջանիկ եք Ձեզ համարում , որ մասնակցում եք "Զարթնիր"-ի ծրագրին: Գնահատեք ձեր երջանկությունը 1-10 բալային համակարգով։

Այլ դպրոցների աշակերտները հետաքրքրվա՞ծ են "Զարթնիր"-ով։

Ոչ ներգրավված աշակերտները հետաքրքրություն ցուցաբերո՞ւմ են "Զարթնիր"-ի նկատմամբ:

Ավելին քան թվեր

100%
աշակերտները հաճախում են "Զարթնիր"սիրով։

100%
ուսուցիչները ուզում են շարունակել իրենց համագործակցությունը "Զարթնիր"- ի հետ

100%
աշակերտները գնահատում են "Զարթնիր"-ի ընթերցանության ծրագիրը 8 և ավելի

Մեր կամավորները

Areg Abramyan

Founder & CEO

Elya Sahakyan

Armenia Team lead

Shushi Avetisyan

Education, HR

Gagik Avetuntsi

HR, PR

Jemma Panoyan

Legal

Kristina Margaryan

Media

Ashkhen Minasyan

Fundraising

Ani Latoyan

Fundraising

Shushanik Asatryan

Media

Lusine Nalbandyan

Media

Lilit Poghosyan

Kid-events, HR

Varsenik Erkoyan

Design

Valery Amirkhanyan

Finance

Anahit Papoyan

Education

Edita Arzumanyan

Finance

Seyran Akopian

Burastan Grigoryan

Translator

Ani Ohanyan

Books coordination

Lusine Khachumova

Fundraising

Sose Markosyan

Grants, Web

Mariam Toroyan

Legal

Ruben Akopyan

SMM

Lusine Dashyan

Marketing

Lilit Grigoryan

SMM

Satenik Minasyan

SMM

Diana Ayvazyan

Education

Zaruhi Bejanyan

Fundraising

Edita Vlasyan

SMM

Milana Sougyan

SMM

Arpine Vardanyan

Education

Մեր գործընկերները

«ԱՆՏԱՐԵՍ» հրատարակչություն

2017 թվականից տրամադրում է գրքեր` զեղչված գնով:

«Էդիթ Պրինտ» հրատարակչություն

2019 թվականից տրամադրում է գրքեր` զեղչված գնով:

Ամերիաբանկ

2019 թվականին հովանավորել է գրքերի գնման գործընթացը 1500 ԱՄՆ դոլարի չափով:

Հայփոստ

Պայմանագրի համաձայն` առևտրային հիմունքներով գրքեր է մատակարարում՝ սկսած 2020 թվականից:

ԴիՎայն և Գործընկերներ

In Vino-ն և իր գործընկերներ Tapastan-ը, The Club-ը և Trinity Canyon Vineyards-ը աջակցում են «Զարթնիր»-ին` ծրագրի մասին տեղեկատվություն տարածելով թռուցիկների, պաստառների, էլեկտրոնային փոստի և սոցիալական ցանցերի միջոցով, տեղում նվիրատվություններ հավաքելով, ինչպես նաև իրենց եկամուտներից ստացված մի մասը նվիրաբերելով ծրագրին:

Գրքեր

Մենք գիրք ենք գնում, առաքում դպրոցներին և գրքերի ընթերցանությունն ավարտելուն պես կազմակերպում ենք դպրոցների միջև գրքերի փոխանակում:

Առաջին երեք տարիների ընթացքում (2017–2020թթ.) մենք «Զարթնիր»-ի ուսուցիչներին տրամադրեցինք առաջարկություններ, շարադրությունների ուղեցույցներ, բանավեճի վարման կանոններ և մանրամասն հրահանգներ ավելի քան 40 ինտերակտիվ գործիքների վերաբերյալ, որոնք նախատեսված են գեղարվեստական գրքերի հետ աշխատելու համար:

Ներկայումս մենք դասավանդողների և գրականության ուսուցիչների հետ միասին Դասավանդման ձեռնարկ ենք ձևակերպում յուրաքանչյուր գրքի համար: Նման ձեռնարկները կհեշտացնեն ուսուցիչների նախապատրաստական աշխատանքները, և հնարավորություն կընձեռեն ընդլայնել ծրագրի աշխարհագրությունը` այն կիրառելով նույնիսկ նման փորձ չունեցող ուսուցիչների պարագայում:

Աշակերտների համար մենք գնում ենք միայն հայերեն թարգմանված գրքեր, որպեսզի խթանենք գրական հայերենի օգտագործման մշակույթը:

Այս պահին «Զարթնիր» ծրագիրն ունի 14 գիրք: Մենք գրքերը ընտրում ենք հայ ուսուցիչների և հրատարակչությունների հետ միասին: Մենք նաև խորհրդակցում ենք մանկական հոգեբանների հետ` այս կամ այն տարիքին համապատասխան բովանդակությամբ գիրք ընտրելու նպատակով:

Flowers for Algernon

Daniel Keyes

Jonathan Livingston Seagull

Richard Bach

The Alchemist

Paulo Coelho

Papa, you’re crazy

William Saroyan

Romeo and Juliet

William Shakespeare

Anne Frank’s Diary

Anne Frank

Little Prince

Antoine de Saint-Exupery

Where is my cheese

Spencer Johnson

Three comrades

Erich Maria Remarque

Count of Monte Cristo

Alexandre Dumas (1 vol.)

Count of Monte Cristo

Alexandre Dumas (2 vol.)

To Kill a Mockingbird

Harper Lee

Hamlet

William Shakespeare

Gulliver

Jonathan Swift

Dandelion Wine

Ray Bradbury

Ուսուցիչներ

Ուսուցիչները «Զարթնիր»-ի հիմնական շարժիչ ուժն են: Նրանք օգնում են երեխաներին սովորել, թե ինչպես աշխատել գրքերի հետ և սովորեցնում են սիրել գիրքը, նրանք երեխաներին են փոխանցում իրենց էներգիան և խանդավառությունը:

«Զարթնիր»-ին մասնակցող ուսուցիչների մեծ մասը «Teach For Armenia» ծրագրից են:

Յուրաքանչյուր ուսուցիչ համակարգում է մեկ դպրոց` այնտեղ դասեր անցկացնելով հիմնականում 7-ից 9-րդ դասարանցիներից կազմված 15 հոգանոց խմբերի համար: Դասընթացները տեղի են ունենում շաբաթը մեկ անգամ:

Մենք ուսուցիչների համար մշակել ենք բավականին հեշտ և հարմար գործիքակազմ, որը կօգնի նրանց ստեղծել գրավիչ դասեր: Այս գործիքներից են` ստեղծագործական առաջադրանքներ, զարգացող խաղեր, քննարկման թեմաներ, բանավեճեր, ներկայացումներ և այլն:

Բացի զվարճալի հատվածից, մեր դասերը նաև կրթական նպատակ են հետապնդում, այդ իսկ պատճառով մենք մեր աշակերտներին հորդորում ենք շարադրություն գրել յուրաքանչյուր կարդացած գրքի վերաբերյալ: Այն օգնում է ոչ միայն զարգացնել գրավոր և վերլուծական հմտությունները, այլև հետադարձ կապ է հանդիսանում ուսուցիչների և մեզ համար, քանի որ այնպես կարողանում ենք հետևել մեր աշակերտների առաջընթացին: Երբ համեմատում ենք նրանց առաջին և վերջին շարադրությունները, արդյունքները հաճելիորեն զարմանում են բոլորիս:

Մենք կցանկանայինք նախագծել այնպիսի համակարգ, որը ճկուն կլինի և օգտագործման համար և Հայաստանի գրականության բոլոր ուսուցիչների համար: Այսպիսով, մենք ներկայումս դասավանդողների և գրականության ուսուցիչների հետ միասին աշխատում ենք յուրաքանչյուր գրքի համար դասավանդման ձեռնարկ պատրաստելու վրա: Նման ձեռնարկները կհեշտացնեն ուսուցիչների նախապատրաստական աշխատանքը և հնարավորություն կընձեռեն համակարգը ներդնել հանրապետության նույնիսկ հեռավոր մարզերում:

Մեր ուսուցիչները 2019–2020 թթ.

Haykanush_Sharoyan (Tavush)

Haykanush Sharoyan

Տավուշ
Tamara_Martirosyan (Aragatsotn)

Tamara Martirosyan

Արագածոտն
Sona_Melkonyan (Aragatsotn)

Sona Melkonyan

Արագածոտն
Armine_Simikyan (Gegharkunik)

Armine Simikyan

Գեղարքունիք
Mariam_Grigoryan (Tavush)

Mariam Grigoryan

Տավուշ
Maria_Manukyan (Gegharkunik)

Maria Manukyan

Գեղարքունիք
Mary_Mamyan (Tavush)

Mary Mamyan

Տավուշ
Lena_Tashchyan (Stepanavan)

Lena Tashchyan

Ստեփանավան
Hranush_Vanyan (Lori)

Hranush Vanyan

Լոռի
Hasmik_Barseghyan (Shirak)

Hasmik Barseghyan

Շիրակ
Arpi_Tovmasyan (Lori)

Arpi Tovmasyan

Լոռի
Anushik_Melkonyan (Aragatsotn)

Anushik Melkonyan

Արագածոտն
Karine_Arakelyan (Tavush)

Karine Arakelyan

Տավուշ
Mariam_Aleksanyan (Tavush)

Mariam Aleksanyan

Տավուշ
Azganush_Yerznkyan (Lori)

Azganush Yerznkyan

Լոռի
Ani_Saakyan (Armavir)

Ani Saakyan

Արմավիր
Nona_Galstyan (Berdzor)

Nona Galstyan

Բերձոր
Garik_Tsatryan (Armavir)

Garik Tsatryan

Արմավիր
Arpine_Hakobyan (Ararat)

Arpine Hakobyan

Արարատ
Anahit_Vardanyan (Ararat)

Anahit Vardanyan

Արարատ
Mariam_Hovhannisyan (Ararat)

Mariam Hovhannisyan

Արարատ
Lilit_Poghosyan (Yerevan)

Lilit Poghosyan

Երևան
Anahit_Papoyan (Gegharkunik)

Anahit Papoyan

Գեղարքունիք

Դպրոցներ

2019-2020 ուսումնական տարում «Զարթնիր»-ին մասնակցել է ՀՀ 8 մարզերից 20 դպրոց` ներգրավվելով ավելի քան 350 աշակերտի:

Յուրաքանչյուր դպրոցում մենք ձևավորում ենք 7-ից 10-րդ դասարանցի մոտ 15 աշակերտներից կազմված հավաքական դասարան (սա մոտավորապես կազմում է դպրոցում սովորող 7-ից 10-րդ դասարանցիների ընդհանուր թվի կեսը):

Դպրոցները միանում են ծրագրին կամավոր հիմունքներով՝ մասնակցության հայտ ուղարկելով մեզ, առավել հաճախ՝ դպրոցի ուսուցիչներից մեկի նախաձեռնությամբ: Ուսումնական տարվա ցանկացած հատվածում, ստանալով դպրոցի դիմումը, մենք գնում ենք գրքերի լրացուցիչ փաթեթ և ուղարկում ենք տվյալ դպրոց:

  • 5 Տավուշ
  • 4 Լոռի
  • 3 Գեղարքունիք
  • 3 Արագածոտն
  • 1 Բերձոր (Artsakh)
  • 1 Արարատ
  • 1 Արմավիր
  • 1 Շիրակ
  • 1 Երևան

Միջոցառումներ

Մենք աջակցում ենք մեր ուսուցիչների և աշակերտների կողմից թանգարան, պատկերասրահ և թատրոն այցելելու Նախաձեռնություններին:

Ցավոք, Հայաստանում նման իրադարձությունները պարբերական բնույթ չեն կրում: Դպրոցները կամ ծնողները պարբերաբար` նույնիսկ տարեկան 1-2 անգամ, չեն կազմակերպում նման այցելություններ:

Դա հիմք հանդիսացավ, որ մեր ծրագրի միջոցներով ֆինանսավորենք աշակերտների էքսկուրսիաները:

Նման միջոցառումներն անհրաժեշտ են պատշաճ զարգացման համար: Գիրք կարդալուն զուգընթաց` երեխաներն ավելի հետաքրքրասեր են դառնում շրջապատող աշխարհի նկատմամբ, և մենք կցանկանայինք նրանց ավելի շատ սովորելու հնարավորություններ ընձեռել: Մասիսի դպրոցականների այցելությունը Երևանի ազգային պատկերասրահ և Բուկինիստ գրախանութ, դեկտեմբերի 17

Մասիսի դպրոցականների այցելությունը Երևանի ազգային պատկերասրահ, Դեկտեմբեր 17

Մասիսի և Արմավիրի դպրոցականների այցելությունը Այբ դպրոց, մարտի 18

Մասիսի դպրոցականների ուսուցողական այցը Թումո, հոկտեմբերի 18

Մովսեսի դպրոցականների այցելությունը «UWC Դիլիջան» միջազգային դպրոց, նոյեմբերի 19

Դասախոսություններ

Մենք հրավիրում ենք ոգեշնչող մարդկանց խոսելու իրենց մասին, պատմելու իրենց մասնագիտության, կարիերայի և կյանքի ուղու մասին:

Նմանատիպ հանդիպումները միտված են լուծելու մի շարք խնդիրներ`

  1. Թույլ տալ աշակերտներին ծանոթանալ նոր մասնագիտությունների, պարզել, թե ինչ հմտություններ է անհրաժեշտ զարգացնել հիմա, որպեսզի հետագայում համապատասխան ցանկության դեպքում կարողանան տիրապետել տվյալ մասնագիտությանը.
  2. Շփում ոգեշնչող անձանց հետ, որը խթան է հանդիսանում դպրոցականների զարգացման համար, հետաքրքրություն է արթնացնում կրթության նկատմամբ.
  3. Շփումների ընդլայնում, այլ միջավայրից նոր մարդկանց հետ շփում, որը զարգացնում է աշակերտների հուզական ինտելեկտը, սովորեցնում է հարաբերություններ կառուցել և լայնախոհ լինել:

Դպրոց այցելելու, դասախոսություն կարդալու և ձեր փորձը որոշ չափով դպրոցականների հետ կիսելու հնարավորության համար անհրաժեշտ է լրացնել Ձեր կարճ պրոֆիլը Google ձևաթղթում: Ձևաթուղթը ստանալուց հետո մենք կապ ենք հաստատում թեկնածուի հետ և խնդրում հաստատել «Անչափահասների հետ փոխգործակցության կանոնների» շրջանակներում գործելու համաձայնությունը: Դա միջազգային չափանիշներին համապատասխանող մի փաստաթուղթ է, որը հաստատում է նախկինում դատվածության և հետախուզման բացակայությունը և անչափահասների հետ աշխատելու կանոնների ընդունումը:

Դասախոսների համար։

Անչափահասների հետ փոխգործակցության կանոններ։